Brukerstøtteportal (Issue-tracker)

Brukerstøtteportalen bs.uib.no er et system som avdelinger og enheter kan bruke til problem- og hendelseshåndtering.

Det er i dag over 80 ulike grupper, enheter og avdelinger som har sin egen gruppe i brukerstøtteportalen slik at de kan håndtere innmeldte saker fra brukerne. Saker kan sendes lett mellom de ulike gruppene og avdelingene.

Brukerstøtte: 

BRITA

Telefon: 
55 58 47 00
Åpningstid: 
08:00 - 15:45
Tilgjengelig for: 
Ansatte
Studenter
Hva er nødvendig for å bruke tjenesten: 
UiB konto
Hvordan bestille: 

Dersom en ønsker en egen gruppe i Issue Tracker, så send bestilling til IT avdelingen ved å registrere en sak på https://bs.uib.no. Merk saken med:
Ønsker egen IssueTracker gruppe i BS med følgende navn: navn

Normalt tilgjengelig: 
Hele døgnet
Hva koster tjenesten: 
Gratis
Systemeier: 
IT-avdelingen
Driftsleverandør: 
IT-avdelingen