Kontaktsenterløsning telefoni

Kontaktsenterprogramvare for å opprette telefonkø med talemeldinger

Oppsett og drift av telefonkø med talemeldinger og -menyer. Etablering blir gjort i tett samarbeid med bestiller der en blant annet spesifiserer talemeldinger, tastemenyer og arbeidsflyt. Resultatet er at ønsket telefonnummer har køordning der samtaler sendes til innloggede saksbehandlere etter spesifiserte regler.

Brukerstøtte: 

BRITA

Telefon: 
55 58 47 00
Åpningstid: 
08:00 - 15:45
Tilgjengelig for: 
Begrenset gruppe ansatte
Hva er nødvendig for å bruke tjenesten: 
Klientdriftet Windows-PC med lydutstyr eller telefon.
Hvordan bestille: 
Normalt tilgjengelig: 
Hele døgnet
Hva koster tjenesten: 
Etter avtale
Systemeier: 
IT-avdelingen
Driftsleverandør: 
IT-avdelingen